Persoonlijke details

Kandidaat
Geboortedatum 09-01-1990

Werkervaring

01-04-2019 - heden CRM Campaign Coordinator

De CRM Campaign Coördinator is (mede) verantwoordelijk voor de online en offline CRM & marketing  activiteiten voor de gehele organisatie. 

  • Spotten en vertalen van het beleid naar commerciële CRM acties in Offline en Online kanalen.
  • Het segmenteren van klanten middels te initiëren CRM campagnes: DM, E-mail, klant-account programma’s, Trunkshow evenementen, MTM evenementen, Social Media (Facebook, LinkedIn, Instagram) – initiëren van automatische programma’s i.s.m. de Marketing en CRM Manager.
  • Het coördineren van CRM acties voor acquireren van nieuwe klanten, retentie van bestaande klanten en belonen van klanten over diverse kanalen (VB: welkom, re-activatie en herhaal aankopen) .
  • Het bouwen van technische E-mail campagnes in Salesforce.
  • Het meten van ROI en effectiviteit van CRM, E-CRM en Social CRM campagnes door middel van tools als: Salesforce (CRM, MC, Service Cloud), Qlikview, GA etc.
  • Ontwikkelen, monitoren en het voorzien van kwalitatieve informatie naar de Marketing & CRM manager en CCO om zodoende meer CRM activiteiten te ontplooien voor betere klantrelaties en verhogen van klantcontactmomenten voor de Personal Advisors en Store Managers
  • Het door ontwikkelen van Salesforce Marketing Cloud en ondersteunen in CRM en Service Cloud.
  • Het meten van klanttevredenheid over diverse B2C online en offline kanaal.
  • Focus op de groei van klanten in diverse klantsegmenten.
  • Klantcontact strategieën ontwikkelen i.o.m. de CCO en Marketing en CRM Manager voor het klantcontact center.
  • Klantreisjes verder uitwerken waarbij de Customer Journey centraal staat.

01-09-2013 - 28-02-2019 Marketing

Binnen Automobielbedrijf Kalfsbeek was ik o.a. verantwoordelijk voor: Autoline/Salesforce/CRM, eCRM, DM/eDM, het beheren van de verschillende websites en de Social Media kanalen, het opstellen van het marketingplan, opstellen/beheren van het marketing budget, organiseren van evenementen/introducties/netwerkborrels/personeelsfeesten, verwerking van o.a. klantenquêtes en service e-mails, de showroom aankleding/CI-Portal, het opschonen/bijhouden van het CRM systeem (Autoline & Salesforce) en daarbij het ondersteunen van de gebruikers.