Als service adviseur ben je hét aanspreekpunt voor de klant en de werkplaats. Je bent klantvriendelijk en durft beslissingen te nemen. Met jouw sterke communicatieve vaardigheden én empathisch vermogen spreek jij de taal van klanten (ondernemers en chauffeurs) en betrokken leveranciers. Met deze bovenstaande kwaliteiten en jouw technische kennis weet jij de wensen en complexe problemen te vertalen naar passende oplossingen.
Als service adviseur werk je dagelijks samen met je collega service adviseur, voormannen en een kleine 20 vakkundige monteurs. In jouw werkzaamheden is het belangrijk om te zorgen voor een duidelijke communicatie richting de werkplaats. Doordat jij vooraf goed doorvraagt bij de klant maak je een inschatting van de diagnose en plan je reparatie en onderhoudswerkzaamheden in overleg met de werkplaatsmanager. Nadat een reparatie in gang is gezet informeer je de klant over de voortgang, en houd je de planning nauwlettend in de gaten.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het correct innemen en uitleveren van de voertuigen. Je maakt zelf werkorders en prijsopgaves, en zorgt ervoor dat alle werkzaamheden administratief goed worden vastgelegd. In deze veelzijdige functie is het belangrijk dat je goed overzicht kunt bewaren. Je rapporteert aan de werkplaatsmanager. De lijnen zijn kort en de sfeer is collegiaal en betrokken.
Bij LEEUWEN TRUCKS & VANS zetten we de standaard voor hoogwaardige trucks en bedrijfswagens in Nederland. Met een geschiedenis van meer dan 50 jaar zijn we trots op onze reputatie van uitmuntendheid in klantenservice en betrouwbaarheid. Als erkende dealer van het toonaangevende merk MAN, bieden we onze klanten niet alleen voertuigen van topkwaliteit, maar ook een uitstekende after-sales service en ondersteuning. Ons gepassioneerde team is gedreven om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen, elke keer weer.
Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met de afdeling HR via HR@leeuwentrucks.nl